martes, 6 de abril de 2010

Actividade 16, Poñerse en marcha

Despois de pensalo e de observar as opcións decidin que crearia a empresa da residencia da terceira idade, porque a xente maior necesita un sitio ó que acudir en caso de que se vexa moi so ou esteña moi enfermo, tamén é un lugar onde os fillos que por motivos de traballo ou outros motivos persoais poden levar ós anciáns para que os atendan.




En primeiro lugar, para crear esta empresa teria que ir ó rexistro mercantil central para a solicitude e a obtención de certificación negativa de denominación.
Teria que ir a unha notaria para obter a escritura pública da constitución.
Tamén teria que ir a facenda pola obtención do C.I.F. provisional, pola declaración do comezo da actividade, a autoliquidación ITP e AJD e por último a alta en IAE.
Logo teria que ir ó rexistro mercantil de domicilio social para a inscripción da escritura de constitución.
O seguinte paso sería volver á facenda pola obtención do C.I.F. definitivo.
Despois tería que ir á tesoureria xeral da seguridade social para a inscripción da empresa na seguridade social, a alta no réxime xeral/autónomos de traballadores e por último neste lugar ir a oficina de empleo-presentación contratos de traballadores.
E por último para obter todos os permisos e todos os papeis necesarios para a posta en marcha desta empresa tería que ir ó concello para obter a licencia de obras e a licencia da actividade.
Logo para a constitución e adopción de personalidade xurídica:
- Empresarios individuais, como sería neste caso: é necesario o DNI e o CIF.
- Comunidade de bens: DNI dos promotores, contrato privado de constitución, CIF propio da comunidade de bens e a liquidación do ITP sobre aportación de bens ó tipo impositivo do 1%.
Nunha forma máis sinxela de entender:

-Introducción
-Os promotores

-Plan xeral da empresa

-Presentación dos promotores.

-Definición da estratexia competitiva.

-Elección do nome e logotipo.

-Estudo da viabilidade da creacción da empresa.

-Legalización da empresa.

-Localización da empresa.

-Área de organización e recursos humanos.

-Área comercial.
-Área de aprovisionamento e producción.

-Área económica-financieira.

Agora vou explicar o que seria necesario para a miña empresa:
En primeiro lugar unha zona moi extensa para crear a empresa, no que haberia: un gran edificio no que estarían as habitacións dos anciáns, divididas á súa vez nunha parte, estarían os máis enfermos, os que necesitarían atencións médicas máis a miudo e que estiveran peor, e na outra parte estarían os anciáns que máis ou menos se defenden por si mesmos e que nn teñen enfermidades como alceimer, ou outro tipo de deficiencia mental.
As habitación serían para os enfermos individuais, e para os que están ben, haberíaias dobles ou individuais. E constarián de tele, unha ventá pola cal se poidera observar a paisaxe, un armario para cada ancián, unhas sillas ó redor dunha mesa, unha mesa de noite para cada un e deixaríaselles colocar algunha planta a quen quixera.
Habería en cada planta no pasillo, un lugar con sillóns e unha mesa grande para que os anciáns poideran estar alí xogando as cartas, escribindo, lendo, etc...

Cada habitación constará dun baño que ten ducha, lavabo, bater, vide e cun armario para poñer as cousas da hixiene persoal.


Constaria de 300 prazas, habería dous ascensores e tamén escaleiras.
Sería un edificio de 6 plantas adicadas ós anciáns, con 50 persoas en cada unha, nas 3 primeiras estarían os enfermos e nas 3 últimas os anciáns que están ben.
Habería unha planta baixa na que estaría a recepción para os clientes, un despacho para o director, unha cafeteria na que os anciáns poden pasar o tempo cos familiares ou amigos que os visiten e incluso co resto dos anciáns, haberia tamén un lugar dedicado ós entretementos, con mesas para as cartas, con algúns ordenadores, cuns sofás para que poidan falar, ler, mirar a tele, escoitala radio, coser, etc.
Tamén habería unha habitación para os médicos, os empleados en xeral, donde poderian charlar e facer os seus descansos, donde terian os historiais dos pacentes, as menciñas, e todo o necesario para o seu traballo, e estaría integrado con 2 baños, un para homes e outro para mulleres e nos cales haberia algunhas duchas.
Habería un cuarto que estaría sempre pechado, no que estarían todos os productos de limpeza que utilizan as persoas de limpeza.
E noutro lugar estaría a biblioteca para estar lendo libros sen ruido.
Tamén habería habitacións para os psicólogos, un ximnasio para fisoterapeutas...
E noutro lugar estaría o comedor a donde acudirán todos os anciáns excepto os que non poidan.
En todo o edificio estaría instalada unha calefacción eléctrica, e tamén haberá calefacción climatizada para todo o verán poñer aire frio se fai moita calor.
Na parte de fora habería un cesped, ben cortadiño para que os anciáns poidan pasear, con plantas, árbores, fontes, algunha figuriña, bancos, e haberá unha terraza con mesas e sillas.
E estaria todo o campo cerrado cun muro de pedra e con rexas bonitas. (estilo das que se poñen nas casas). E por fora do cerre habería un aparcadoiro para os coches dos empregados e dos visitantes.
Máis ou menos vai explicado como será a empresa. Agora vou facer un balance do que vai costar e dos empregados que necesita.
Empregados: 2 recepcionistas, 1director, 1 xerente, 4 cociñeiros, 5 limpiadores, 10 cuidadores, 5 médicos, 10 enfermeiras, 3 fisoterapeutas, 1 psicólogo.
Custos:
Recepcionistas:
Xerente:
Cocineros: 1000€ x 4 = 4000€
Limpiadores: 1000€ x 5 = 5000€

Cuidadore: 1200€ x 10 = 12000€
Medicos: 4100€ x 5 = 20500 €

Enfermeiras: 1800€ x 10= 18000€

Fisoterapeutas: 1040€ x 3=3120€

Psicólogo: 1400€

No hay comentarios:

Publicar un comentario